3 yaş 3 aylık
1 aydır kreşe gidiyor onun öncesinde uykuyu istiyor diye uyutuyordum öğlen
Şimdi öğlen kreşe gidiyor 5.30 da geliyor geldikten sonra burnumdan getiriyor
Öğlen uykusunu bıraktığından beri çok şükür gece erken uyumaya başladı 3 senedir ilk defa 1 aydır erken uyuyor
Bugün okuldan almaya gittiğimde ağlıyordu takıntılı çocuğum illa kırmızı salıncağa binecekmiş kimse binmeyecekmiş diye
Eve götürene kadar her şeye ağladı kusacaktı artık ağlamaktan
Şimdi uyutacağım bi yarım saat 40 dk da olsa🤷
Öğlen uykusunu ne zaman aramamaya başlayacak bu çocuk
Hayır çok erken de uyanmıyor ki 10 10.30 gibi uyanıyor