mom97X 2 buçuk aylık annişler hayat nasıl gidiyor ? Ben şu an alışma evresini yavaş yavaş geçiyorum, yorgunluk, uykusuzluk ve işlere yetişememe dışında normal gibi 🥲🫠 2. ay atağı ve aşı sonrası huysuzluk mahvetmişti o ayrı 🥴
Azraada58 mom97X atak dönemi bende atak gecirdim resmen ama suan maşallah tam sakinledi dedik şimdide ishal salgınını kaptı tekrar başa döndük
BenDiyeBiri_ mom97X buyumuste canim hala sanki iki yaş mı üç yaş sendromumu bu sendromlarda hiç bitmiyor oğlumun huyu tamamen değişti artık taniyamiyorum inat kendi dediği olucak herşeye hayır hayır olmaz
mom97X BenDiyeBiri_ çok zor valla, ama sabırlı ol. Arada da birazcık kızmakta bi sakınca olmaz bazen kız ki senden çekinsin (kendi düşüncem)
BenDiyeBiri_ mom97X arada sınırlarımızı geçince kiziliyor tabii eğer beni dinlemiyosa babasını devreye katıyorum babası ona kızınca ben karismiyorum bak bana da kızıyor diyorum ben kızınca babasida aynı şeyi söylüyor o şekil ilerliyoruz ama gel Gorki büyükler de karisiyoe