esrayadadegil Kızlar birkaç gündür bebeğimin çişi koyu ve ara sıra turuncu lekeli geliyor. Emmesi çok aktif değil atak haftasından kaynaklı sanırım. Aynı sorunu yaşayan oldu mu? Doktorunuz ne önerdi
cikolataliekmek esrayadadegil bebeğiniz kaç aylık? Bizde de olmuştu daha sık emzirme ve su olavesi yapmıştık o ara havalar çok sıcaktı
onefinemom esrayadadegil bol bol emzirin, susuz kaldığı için oluyor. Eğer emmiyorsa çay kaşığı ile su verebilirsiniz 🙏🏻 onlara rağmen geçmezse bir doktora gösteriiin
esrayadadegil cikolataliekmek 5. Ayına girecek.. o yüzden su vermekten çekiniyordum ama dün kaşıkla verdim azıcık..
esrayadadegil onefinemom onefinemom bol emzirmeye çalışıyorum ama 5 ayına girmek üzere o yüzden su konusunda tereddütlüyüm. Sanırım atak haftası ve diş sorunundan dolayı çok emmek istemiyor.. çok teşekkür ederim 🙏💓
onefinemom esrayadadegil bize doktorumuz söylemişti çay kaşığı suyu. 3 aylıktık daha o zaman , bir sorun olacağını sanmıyorum. Emmiyorsa susuz kalması daha problem çünkü 🥺 geçmiş olsun
esrayadadegil onefinemom doğal mineralli su var hayat suyun ondan aldırdım ama olur mu ? Tatildeyiz kaynamış soğumuş yapamam diye
ugurbocegimm esrayadadegil ilk etapta doktorumuz kaynatılıp ılıtılmış içme suyu önerdi. Hazır satılan bebek sularına yedinci ayda falan gecmiştim sanırım