Bebeğinize bol boool yedek kıyafet, zıbın götürün.
-Mayo bezlerinizi unutmayın, mayo bezlerin çişi tutmadığınıda :)
-Güneş kremi ve nemlendiricinizi de lütfen unutmayın.
-Deniz veya havuzdan çıktıktan sonra üstüne sarmaya müslin panço almıştım, çok faydasını gördüm önerebilirim. Müslin battaniye de götürebilirsiniz havlu olarak kullandığım da oldu :)
Uv korumalı mayo ve şapka almıştım onunda çok faydasını gördüm, gereksiz yanmalar yaşanmadı şükür :)
5Lt lik şişeye temiz su alıp yanımızda götürmüştük, güneşte de ılıdı denizden çıkınca orda su tuttuk :)
-Her ihtimale karşı ateş ölçer, ateş düşürücü ve eğer kullanıyorsa probiyotik de çantanıza ekleyebilirsiniz :)
Bebeğinizin favori oyuncaklarını da aman diyim unutmayın :)
Otel ya da kalacağınız yere gitmeden beşik temin ediyorlar mı onu da öğrenmeniz iyi olacaktır, kaldığımız otel park beşik temin etti odamıza yatarken rahat yattık.
-Beslenme konusunda da otel her ne kadar açık büfe olsa da güvenemediğimden kavonoz mamalar ile idare ettim, bildiğim bi kaç markanın pürelerinden yedirdim arkasına su teklif ettim. Çok terliyorlar sıvı kaybediyorlar diye kendimce doğru yaptığımı düşünüyorum ama doktorunuza danışıp su verirseniz en güvenlisi olacaktır :)
Son madde olarak ekliyorummm, bol bol fotoğraf çekinin miniğiniz ile💙⚓️