Bebeğim gazlı bi bebek kızlar. Bize doktorumuz bu konuyla alakalı bişey söylemedi hiç ama öğrendiğim kadarıyla probiyotik kullanımı gerekliymiş bilhassa sadece mama ile beslenen bebeklerde. Kullanan var mı, ne gibi faydaları var, hangi probiyotik daha iyi?