-sevimlipolyanna- Nisanın sonunda sünnet olmuştu oğlumuz. Şu an ufak bi yapışıklılık var pazartesi günü götürücez ama çok tedirgin nasıl bir şey işlem uygulanıyor başına gelen var mı
nimetbatu -sevimlipolyanna- evet bizde de 3kere oldu bende yarınn götür ücem eliyle açıyolsr biraz kanıyor ufak biraz ağlıyor bide
-sevimlipolyanna- nimetbatu Bizde yarın götürcez içim içimi yiyor çok tedirginim bi de şimdi 10 aylık oldu hiç yerinde durmuyor nasıl zaptedicez hiç bilmiyorum
-sevimlipolyanna- nimetbatu Bizim de birebir durum aynı. Kilolu bebeklerde erken sünnette bu sıkıntı oluyormuş malesef :(