Nilosmom daha bebek çünkü dünyaya alışmaya çalışıyor , seni tanıyor annesi olduğunu biliyor kökünü istiyor acikiyor gazı oluyor uykusu geliyor vs vs yaşadığın durum 4 günlük bir bebekde normal şeyler ilk 3 ay zordur tabi bebeğe göre değişir ama genel olarak uyumazlar sürekli acikirlar gazları olur vs vs .Bu arada hani açtır yazan annelere aldırma lohusasin kafana takma mama şekerli olduğu için bebek mamayı içerse ağırlık yapar uyku bastırır bebek aç olduğu için değil mama sekerli ve kolay geldiği için biborana alışır sansizi emmeyi birakir ve kafasi karışır meme reddi olur sizde bu durumda mastıt olursunuz daha uzun süre uyuyabilir o yüzden mama kolaylikdir . Emzirmek doğru emzirmek bebeğin memeyi emmeye alışması bunalr biraz zorlu süreçler eğer bebek dostu bir hastane doğum yaptıysan emzirme danışmanı mutlaka vardır onunla gorusmeni tavsiye ederim .