Kızlar 19 aylık bir bebeğim var hasta değil ama asla yemek yemiyor kan kaka idrar tahlilleri temiz. Boğazı kulakları temiz bütün vitaminler iyi durumda sadece biraz d vitamini eksikliği var onada takviye başladım. Ama son günlerde resmen bir öğün yiyor. Ne yaptıysam yediremedim iki tane köpek dişi çıkıyor ama bu kadarda iştahsızlık yapmaz yani. Mama içiyor mama vermemeyi denedim hani aç kalırsa yer diye aç kaldı yine yemedi yine yemedi ben artık bittim kızlar çeşit çeşit yemek yaparım asla yemez. Meyve desen ağzına vurmaz. Katı meyve sıkacağı aldım tek suyunu içsin diye onuda içmedi