mrsfly Kızlar kızım 11 aylık köpek dişi diş etinim altından görünüyor beyaz beyaz çok erken değil mi ya. Birde kızımın altta üç dişi var üstte gelen yok 😂 başına gelen var mı?
ozlemkay mrsfly normal bence ama benim bildiğim en geç onlar çokar ortüdakiler bitince hem alt hem üst genede hayırlısı olsun inşallah 😊
atlass1 mrsfly normal oğlum 10 aylık. 6 aylıkken ilk iki tane birden alt orta dişleri çıkardı 8 aylıkken üst köpek dişleri çıkardı. 9.ayında orta üst tek çıktı birde alt köşe şimdi de diğeri yolda😅 her ay bir diş çıkarıyor bakalım😅
mrsfly ozlemkay hahaha aynen bizim üst yok ortada iki bide bitane yan kesici çıktı şimdi onun yanında köpek dişi çıkıyor komik görünüyor 😂😂
Hilal9 Normal bende ilk alttan çıkaracagıma üstten 2 köpek dişi parlatmısım küçükken annem drakula dermiş bana 😂 birşey olmaz yani