Eren_fatma1 Sevgili anneler bu gün doktorun bebeğin haftasıyla uyumlu olmadığını gelişimin iki hafta geride olduğunu söyledi bu durumu yaşayan anneler nasıl bir süreç izlediniz ve nasıl bir doğum gerçekleştirdiniz
ysmnabd Eren_fatma1 3 hafta geriye geldiğinde acil sezeryana alındım. 35 haftada 32 haftayla uyumlu bir b bek doğurdum küvözde kaldı felan çok zor bir süreçti . Sırf gelişsin diye dünyaları yedim kuruyemişler kefirler sütler avakadolar ananaslar ama ne fayda
cansmes Eren_fatma1 benim de öyleydi 2 hafta geri dendi 35. Haftada. 38. Hafta sezeryan oldum kuvöze girmedi çok şükür sağlıklıydı. 2990 doğdu. Beslenmeme dikkat ettim avokado, kaşar, et tavuk, kefir tüketmiştim.
Eren_fatma1 ysmnabd bizde 34 haftalık olduk bebek 32 de bakalım ilerleyen haftalarda nasıl bir süreç izleyeceğiz 😞
ysmnabd Eren_fatma1 beslnemenize çok dikkat edin bizde bişey değiştirmedi beslenme çok yüklendim çok gram dahi almadı son hafta