sokaklahmacunuu evet gittim her yeri kapalı zaten yer sahipleri gelip gitmiyor ilk gittiğiniz gün havuz temizliğini gelirler diğer türlü gelmiyorlar kamera vesaire yok bahçede var bir tane onuda müşteriler girince kapattıklarını söylüyorlar. İşletmeci karı koca adamın asıl mesleği pazarda meyve satıyor 😀 diğer türlü tamamen korunaklı yalnız biraz serin bir yer. Tabii şu an soğuktur tabii