canimanne06 Ben alalı 1 gün oldu 3 kez kullandım. Ama dışarı astığım çamaşırlar gibi hiç kokmuyor ve Bi kaç kere giyilmiş çıkarılmış gibi böyle gıcır gıcır değil ya🤷♀️🤷♀️ kolaylık açısından güzel de
Noname21 canimanne06 evet ben üç senedir kullanıyorum çamaşır kokusuz çıkıyor o benim için dert değil tam doldurunca nemli bırakıyor içinde bırakınca kırışıyor Benimki birde son zamanlarda çok uzun kurutuyor
feyzas canimanne06 Alışmamışsınız ondan garip gelebilir. Yumuşatıcı kokusunu yüzde 80 alıyor. Ama çamaşırı aynı zamanda yumuşatıyor. Asıldığındaki gibi hatır hutur olmuyor
Minigim2 canimanne06 yumusatıcı kokusu olmuyorsa yumoşun spreyı var ondan kullanın guzel kokar bence kurutma makınem yok ama bazen sıkıyorum guzel kokuyor
endoplazmikretikulumiste canimanne06 kendi marka kokuları var onlardan edinebilirsiniz şimdi çoğu kurutmada yıkanmamış kıyafetlerde bile havalandırma özelliği var mikrop vs hijyenik havalandırma özelliği filan var kurulurken de nasıl ki sigara kokusunu alıp götürüyorsa yumuşatıcı kokusunuda alıp götürüyor
canimanne06 Noname21 tam dolduruyorum ben kuruyor ilk sıcakken nemli gibi geliyor ama yok İnternette damla şeklinde kokular buldum makinenin içine konuluyormuş onlara bakıcam