Çocuğunu doğduğu günden beri mama ile besleyen ben 🤪
Mama körü bir şeymiş gibi düşünmek yerine beş ayına kadar gelmişsin bir ay daha sabredip ek gıdaya ağırlık verip işi duzeltebilme ihtimalini düşün bence, çünkü mama da alışkanlık yapıyor birde onu bırakmakla ugrasirsin. Bahsettiğin ek gıda şuan için uygun değil bence bağırsaklarına zarar verebilirsin yine doktorunla konuş. Ama mama kötü bir şey değil ❤️