linosun_annesiii Kızlar herkese merhaba Ben kızımı anaokuluna kayıt ettirdim bugün gelin kayıt işlerimleri için dedi ama kararsız kaldım Sizce devlet anaokulları faydalı mı yani gönderen var mı
Birdunyabircennetannesi linosun_annesiii Keşke bizim burada da devlet alsaydı hiç düşünmezdim devlete verirdim Devlet daha güvenilir bence 3 yaşında ve özele verdim maalesef
ffulya linosun_annesiii faydalı olmaz olur mu? çocuk sosyalleşir konuşması gelişir kurallara uyum sağlamayı öğrenir yemek yemesi bile düzene giriyor
Dogacelik linosun_annesiii ben de devlet olmadığı için özele verdim. Çok faydalı olacak içiniz rahat olsun. Ev çocuklara yetmiyor artık bu yaşta.
Deletedmom_1111 linosun_annesiii ay 1 sene geçsede bende versem diyorum hem çocuk için iyi olur hem anne için
linosun_annesiii Vicdan yapıyorum zaten şurada 2 yıl sonra mecburi eğitim acaba haksızlık mı yapıyorum diye düşünüyorum yani arkadaşa ihtiyacı var evet ama bize de ihtiyacı var diye düşünüyorum 😞çok kararsız kaldım