Kızlar gorumcemin ogluyla benim kizim aynu sınıfa düştü. Ben israrla istemiyorum. Ne yapıp ettysem idare degstrmiyor.kizimin sınıfını. Kizimda sevmiyor kuzenini hic anlasmaz hep ona laf atar bulasir. Gecen sene sadece aynu serviste olmalarina rağmen. Kizima cehennem gibi bir sene yaşattı.. 4 sene boyunca ayni sinifta asla olmaz..kizimin pskljisi altust olur.ne yapabilirim acaba sınıfını degsitrmek icin.