Kızlar 13 aylık oğlum 7 aylıkken kendi ismini söylüyordu 10 aylıkken ara ara ben ne dersem tekrarlıyordu ç. Şu anda gel gel 123 babasının Adını agğlayıncada anne diyor. Ve aradada ben bişey dediğimde tekrar ediyor. İlk oğlumda konuşma konusunda cok zorlandım bunda zorlanmak istemiyorum böyle olupta 18 aylık falan oldugunda konuşam bebekerinix varmı