Kızım 8 günlük. 3günlükken gittiğimizde sarılık üst sınır 15 iken bizde 11 çıkmıştı, dün gittik 18 sınırken 15 çıktı. Doktor bol bol emzir dedi. Emzirmeye çalışıyorum sürekli ancak uyanmıyor. Uyandırmak için topuğunu sıkıyorum vuruyorum, soğuk bezle siliyorum, konuşuyorum, burnunu sıkıyorum… asla hiçbiri fayda etmiyor. Bende enjektörle kendi sağdığım sütümü veriyorum parmağımı ağzına sokarak. Emiyormuş gibi olsun diye. Doktor bu iyi bir taktik emmediğinde yapabilirsin demişti. Sorun şu ki doktor önce emzir sonra devamını öyle yap dedi ama asla kızım emmiyor uyanmadığı için. Uyandığında da 20-25 dk falan emiyor. Sizce doltorun dediği gibi enjektörle şu sarılık riski geçene kadar idare etsem sonra hep memeye dönsem nasıl olur? Sarılıktan hastaneye yatsın istemiyorum ama memeyi de reddetsin istemiyorum. Böyle bişey yaşayan var mı? Sarılık riskini nasıl atlattınız? Enjektörle süt verdikten sonra meme reddi olur mu? NOLUR YARDIM EDİN😭 ağlamaktan canım çıktı😭😭