eceoyut Hanımlar merhaba, kızım 22 aylık olmak üzere. Artık emziği bıraktırmak istiyorum. Sadece uykuya geçiş esnasında kullanıyor onun dışında asla emmedi. Sizler hangi yöntemleri denediniz yardımcı olursanız sevinirim