nlgnshn Merhaba kızlar doğum yapalı 8 ay oldu. Karnımda bazen hareketlenmeler oluyor. Test de yaptım hamile değilim korunuyoruz da . Ama sizin de başınıza geldi mi bağırsak hareketi olduğunu duymuştum ama önceden böyle değildi sizin de başınıza geldi midir
Deletedmom_1111 nlgnshn 2 sene kadar mı ne hayali hamilelik olurmuş bende oldu o doktorum öyle demişti bazen tekme hissi falanda oluyor bende