Lily_potter Merhaba hanımlar eşiyle sorun yaşayıp da ilişki terapistine giden var mı ? Nasıl oluyor ayrı ayrı mı beraber mi oluyor seanslar ne anlatılıyor daha önce hiç psikoloğa gitmedim güvenip her sorunumuzu anlatabiliyor muyuz
SetenayCo Lily_potter Bilgim yok üstte kalsın. Sanırım hem ayrı ayrı hem de birlikte seanslar oluyor.
Dogacelik Lily_potter arkadaşım gitti birlikte giriyorsun ikit taraf da yan yana olayı anlatıyor terapist dinliyor hakem gibi. Ama boşandılar işe yaramadı.
Metosunanneesi Lily_potter 2 kere ayrı ayrı alındık sonrasında ise birlikte girmistik sonra orada da kavga ettik 😂😂bir daha gitmedik sonra birde psikologa gitmistik oda kovdu bizi gidin cocuk yapın diye cocugumuz oldu iyiyiz şükür😂
Lily_potter Dogacelik Hadi ya üzüldüm gerçekten hayırlısı olsun arkadaşınız için . Aynı anda girince de kavga çıkarsa diye düşünmeden edemiyor insan :)
Lily_potter Metosunanneesi Vay be psikolog nokta atışı çözmüş sizin sorunu :) maşallah diyelim çocuk sorunları çözdüyse. Bizde çocuk herşeyi daha da kötü yaptı malesef