Deletedmom_1111 Beni kardeşimden annemden eşimden herkesten kıskanıyor asla birileriyle sohbet edemiyorum
2,5 yaş oğlum aynısı. Eve misafir gelsin balkonda oturalım, kendisi içerde bi köşeye geçer sessiz sessiz ağlar. Telefonla bile konuşmamı istemez. Misafirliğe gidelim kucağıma gelir anne anne der saatlerce başka bir şey demez. Ya benimki yalnız büyüyor ona bağlıyorum ben. Tek ilgi odağı benim bütün gün bu yüzden birileri geldikçe de istemiyor. Hırçın davranışları yok Allah’a şükür. Sizde dikkatini başka yöne çekmeyi deneyin işe yarıyor. 2 yaş zor maalesef. Allah yardımcımız olsun 😂