Selam kızlar,anne kart aylık 150 basım yazıyor nette ama bugün metrobüste bir kadın sınırsız olduğunu söyledi.Kızımı okula götürüp-getiriyorum ve metrobüse bindiğim zaman tek seferde iki basım alınıyor.Açıkçası aylık 150 basım yeter mi bilmiyorum.Konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen, teşekkürler 🤩