Evet memeyi biraktik iki yası doldurduk ama yemek yemiyor seciyor onceki yediklerini hic yediremiyorum az yiyip inat ediyor geceleri aciktigi icin agliyor bagiriyor bu surec gecermi yoksa ben nasil yedircem zaten yemek yemegi zor alistirmistim simdi gene basa sardik 😬 tecrube fikirlerinize acigim sunu bunu yap demegin tarif olarak zaten turlu turlu seyler yapiyorum yemeklerden atistirmadiklardan