SetenayCo gazozolmaefsaneol Yazsınlar. Kim ne diyecek ki? Toplum olarak çürüdük, ne diyeceğiz ki? Tahliye kararı sonrası oluşan konvoyu gördüm haberde, bu akıl tutulması olduğu sürece namuslu insanların işi çok zor ama namussuzların işi çoook kolay.
Olric11 SetenayCo 😅bende pazardan çilek alayım dedim kilosu 90 liraydı Dedim 30 tl ver çocuga Veremem az gelir dedi Almadım 😅seftalı aldım