alpsmother_ SetenayCo günün haklı postu. 👏 Her yerde her kanalda işledikleri suçlar açık açık anlatıldı belgelerle sunuldu kara para akladıkları vergi ödemedikleri e madem neye tutukladınız 1 sene bile dolmadan hangi sebeple bırakıyorsunuz yazık adalet diye bir şey kalmamış ülkede
SetenayCo alpsmother_ E şimdi madem adalet yok, suç bildiğimiz şeyler suç değil ne bizim ne eksiğimiz var🤭 Ha ama ilk tüyoyu ben vereyim milyon dolarları götürebilirsin ama baklava çalarsan 19 yıl yersin. Devletimiz ve hukuk sistemimiz obezite ve şeker hastalığıyla da mücadele ediyor. Anlamayan nankördür. 🤭🤣🤣
uykucukoalaa SetenayCo adaletsizlik hukuksuzluk sadece kara para vergide değil hiçbirinde yok buna hergun canınız sıkılıp post açmanız lazım o zaman ☝🏻 sapıklar, katiller etrafımızda gezmeye devam ediyor ve emin ol bu gelecek için en tehlikelisi
Peperuda SetenayCo Yanarım yanarım Mustafa Kemal’in Askerleriyiz dediler diye haklarında inceleme başlatılan yeni mezun teğmenlerimize yanarım… Suçluyu özgür bırakıyorlar, özgürce söylenilen fikirlere hatta bu ülkenin kurucusunun anılmasına inceleme başlatıyorlar. Sonrada Ankara’ya en büyük adalet sarayını yapacaklarından bahsedip övünüyorlar. Zaten bir tek sarayların adında kaldı adalet.
SetenayCo Peperuda Onlar bizim gurur kaynağımız. Cumhuriyet, üstünde biriken tozu pası atıp yeniden güneşin gibi doğacak üzerimize.
Peperuda SetenayCo Kesinlikle. Ben çok umutluyum. Ancak haklarında açılan soruşturma beni öfkelendirdi.
SetenayCo Peperuda Düşünün, soruşturma açanları ne kadar öfkelendirdi. Yıllardır yürüttükleri yıldırma, sindirme politikasına rağmen yine de vatan evlatlarının kalbinden dilinden sökemiyorlar Ata’mızı. Kuduruyorlar bu yüzden, deliriyorlar.
Deletedmom_117 SetenayCo Bilseydik bizde zengin olurduk yatlar katlsrimiz olmasada borcumuz bari olmazdi
SetenayCo Deletedmom_117 İşte fikir alış verişi yaparak el ele zengin olabiliriz hem de hapse düşmeden😎😎
SetenayCo Deletedmom_117 Sen şimdi yüce adaletimizin suçsuz bulup tahliye ettiği bu minnoş masum insanlara haince mi dedin. Tez kellen kesile🤣🤣🤣
Deletedmom_117 SetenayCo Yani kesin durum bu olur az daha ilerde 😂😂Biz Sürünüyoruz Onlar hersekild ebizden rahatlar dndnd