ZeydsMom
berosunannesi
1prensesannesi1
ppzeynep
MnkKrtl
basakhanim34
Dedektifgadget
Sevolay
Kızlar süreçten bahsetmemi istemiştiniz yardımcı olmak için yazmak istedim🩷çarşamba günü no touch lazer ameliyatı oldum veni vidi göz sakarya şubesinde yaptırdım doktorum Vusal Guliyev.
Öncelikle çalışanların ilgisinden hastanenin temizliğine kadar her şeeyden çok memnun kaldım. Muayeneye gittiğimde ön tetkiklerim yapıldı sonra lazer uygunluk testi istendi. 3 ayrı makineye girdim uygunluk testim yapıldı sadece istedikleri ışığa bakıyorsunuz onlarda gözünüzün her türlü muayenesini yaparak resimlerini çekiyor uygunluk testi bu kadarcıktı🥰daha sonra bilgilerim doktora iletildi numaram da 7 olmuş🥲doktor uzun zamandır numaramın değişmediğini lazere uygun olduğumu söyledi , bu arada benden kan alıp gözüm için damla yaptılar kendi kanımdan yaptıkları için gözü daha iyi iyileştiriyormuş ve bunu özellikle yüksek derecedeki hastalara uyguluyolarmış fiyatı 2.700 teleydi 🌸isteğim doğrultusunda aynı gün lazer işlemim yapıldı.
Doktor lazere almadan önce bana yapacağı tüüüüm işlemleri anlattı iyiki anlatmış bilmesem panik olabilirdim zaten korkuyordum😅ama korkulacak hiç bir şey yokmuş ağrı acı hissetmedim size detaylı anlatayım🥰
Ameliyat öncesi 2 3 kere damla damlattılar uyuşması için ve bekledim sonra üstüme bir ameliyat önlüğü giydirdiler başıma da bone, lazer cihazının olduğu yere uzandım önce gözüme bir aparat taktılar gözümü kırpmamam için, gözünüzde bu aparat varken gözü sıkıp kapatmaya çalışırsanız göz kapaklarınız çok ağrır o yüzden olabildiğince serbest bırakıyoruz, sonrasında göze boool miktarda buzzz gibi bir sıvı veriyolar ki gerçekten buz gibiydi gözümde hissetmedim de o sıvı yanaklarımdan aktığında dondum🤣sonrasında doktor gözü yumuşak pamuk gibi bir şeeyle siliyor, göz lazere uygun hale geliyor ve işlem başlıyor
Yeşil ışığa bakmanızı istiyorlar o sırada cihazdan cızzzz diye bir ses geliyor ve ardından yanık kokusu🥲bu yanık kokusundan doktor bana bahsetmemiş olsa Allaah gözüm yanıyoor diye panik olabilirdim🤣ama gayet normalmiş🥰bu ışın tek göz için 30 saniye sürüyor
Sonra lazer ışını duruyor ve yine göze bol miktarda buz gibi sıvı veriliyor sonrasında doktor gözü kuruluyor ve yuvarlak beyaz bir şeyle gözü kapatarak muayene ediyor ve koruyucu lens yerleştiriliyor ardından damla damlatılıyor ve bitiyor aynı şeyler diğer göz içinde uygulanıyor toplamda 10 dakika sürüyor. Bittiğinde beni kaldırdılar ve gözümü açmamı istediler. Gözümü açtığım anda çığlık attım görüyoruuum diye😍😍ve oracıkta ağlamaya başladım sevinçten, o kadar güzel bir duyguymuş ki🥹doktor da güldü, şu an gayet iyisin ama yarın ve ertesi gün yani 2 gün çok zorlu geçecek hazırlıklı ol dedi dedim olsun be değer buna 🤣sonra ameliyattan çıktım bana kenarları süngerli bir gözlük verdiler 5 gün boyunca gece yatarken bile çıkarmayacakmışım, damlalarımı yazdılar (5 tane) ve bir tane ağrı kesici verdiler ağrım başlamadan içmemi önerdiler çünkü ağrı başlayınca ilacın etki etmesi uzun sürüyormuş bende hemen içtim gözümün uyuşukluğu geçince bile ağrı hissetmedim bu sayede🥰5 gün sonra kontrole çağırdılar koruyucu lensleri çıkaracaklar ve gözlüğü çıkarıcam kendi güneş gözlüğüme geçicem 3 ay boyunca gözleri aşırı ışıktan korumak gerekiyormuş 😍gelelim lazer sonrasındaki sürece
Lazer olduğum gün çok rahattım eve tabelaları okuya okuya geldim 🤣damlaları damlatmaya başladık böyle geçti
Lazer olduğum günün ertesi günü (1. Gün sayılıyor) 1. Günde gözlerimde sulanma yanma ve batma başladı ama asla dayanılmayacak kadar değildi . Damlalarımı düzenli kullandım özellikle kendi kanımdan yapılan damlayı kullandığımda çook rahaatlıyordum
Şunu da söyleyim damlaları kullanmaya başladığınızda gözünüzdeki net görüş kayboluyor , bulanıklaşıyor bunun nedeni gözdeki koruyucu lens ve damlalar🥰
- Günde aynı şekilde yanmalar batmalar devam etti ama çok zorlanmadım dediğim gibi belki de kendi kanımdan yapılan damlayı kullandığım için çabuk atlattım çok fazla ağrı acı çekmedim sadece gözlerimi uzun süre açık tutmakta zorlandım bu yüzden sürekli uyudum gibi bişey oldu🫠özelikle antibiyotikli damlaları damlatınca çok yanıyor batıyor sonra geçiyor 🥲3. Gün yani bugün çoook daha iyiyim gözlerimi uzun süre açık tutabiliyorum sulanma yanma ve batma azaldı 🥰ama gözlüğü çıkaramıyorum çünkü gerçekten aşırı ışık rahatsız ediyor
Bu arada benim 7 aylık bir tosbiğim var🥹emzirmediğim ve doğumdan 6 ay geçtiği için lazere uygun göründüm belirtmek istedim
Bu süreçte bebekle ilgilenmek çoook zor oluyor çünkü gözlerinizi doğru düzgün açamıyorsunuz bulanık görüyorsunuz, bebişime eşim ve annem baktı ben bol bol dinlendim ve kolay atlattım bugün 3. Günüm bebeğimle daha iyi ilgileniyorum görüşüm daha net, size her şeyi detaylıca yazmaya çalıştım yinede aklınıza takılan bir şey olursa sorabilirsiniz🥰
Tüm bu işlemler 31 bin tele tuttu 29 bin lazer ücreti artı 2.700 kendi kanımdan yapılan damlanın ücretiydi❤️iyiki yaptırmışım lens ve gözlük olmadan kendi gözlerimle bu kadar güzel görmek harikaymış diyorum ve isteyen heeerkese nasip olmasını diliyorum okuduğunuz için teşekkür ederim 😍😍🫶🏻🌸