tomris58968_ Gebelik testi yaptım silik çıktı. Eşim istemiyor. Annesi istemiyor. Eşime söylemedim sizce ben hamileyim. Eşime ne zaman söylemeliyim
Birdunyabircennetannesi tomris58968_ Annesine neymiş yahu annesi istemiyor ne Ona ne oluyormuş? Eşin istemiyorsa da tedbir alacaktı adam akıllı Silikte çıktıysa vardır kan tahlili vermenizi tavsiye ederim
Esoz1110 tomris58968_ Annesine yorum yapmak düşmez eşinizde istemiyorsa dikkat edecekti önlemini alacaktı gökten düşmüyor bebek🙄
Aselinko04 tomris58968_ eşiniz istemiyorsa eğer yüzde yüze yakın en az 2 yöntemle korunacaktı sonra ben istemiyorum diyebilecekti, ama kayınvalideniz konusuna yorum yapamıyorum çünkü ona ne sizin yapacağınız çocuktan
mihrakuzusu-34 İstemeyen insan korunur dikkat eder. O işi yaptıktan sonra istemiyorumlar bana çok tuhaf geliyor. Ayrıca kayınvalidenize ne çok pardon?
Nayinomakurbane tomris58968_ annesi istemiyorsa yapmayabilir bu sizin kararınız ne sacmalamis ksjdksjzlskdoejd