Bir kızım var gurbetteyiz tek büyütüyorum her şeyi birlikte yapıyoruz oyun uyku temizlik her şey ve bana çok bağlı peşimden ayrılmıyor büyüyünce geçecek biliyorum ama sanki böylede kalacakmış hissi var sanki hiç tek oynamayacak hiç memeyi bırakmayacak gibi sizdede oluyor mu böyle düşünceler :)