Merhaba bizde Almanya’da yaşıyoruz kızım 2 yaşında Almanca hiç öğretmiyoruz uzmanlarda önermiyorlar ilk dil gelısımı sürecinde ana dili ne onu konuşun diyorlar çünkü zaten Almanca egıtım alacak kendi ana dilinden daha iyi Almancaları olacak muhtemelen,biz 3 yas ıstedık kreş için kreşe gitmeden temel bir kaç şey öğretmeyi düşünüyoruz,sevgiler🤍