oglumunannesiyim_- Kızlar bebeğim 6 aylık ve aşı yeri şişmiş iltihabı çıkmamıştı kv bebeğimin kolundaki aşı yerini Sivilce sanıp sıkmış çocuğum çığlık attı ağladı sadece bir sıkıntı olur mu hastaneye götüreyim mi sizce iltihabı çıkmamış daha
SetenayCo oglumunannesiyim_- Kayınvalideniz gerizekalı mı? Sivilce bile olsa sıkılır mı? Sağlık ocağına bir ebeye danışın isterseniz.
zeynep4114 oglumunannesiyim_- Yuh diyorum. El kadar bebenin kolu sıkılır mı? Ne sanarsan san yani. Bide görmüş geçirmiş kadın. Hiç mi akıl edememiş. Yazık yavruya.
oglumunannesiyim_- SetenayCo bilmeden yapmış olan olmuş cocugumun sağlığını düşünüyorum sadece yoksa kadın torununu seviyor kötü niyetli değil
oglumunannesiyim_- Oda bilmeden yapmış bişey demedim ama içimden üzüldüm biz dokunmiyrduk çünkü hassas diye bişey olur mu sizce
Winner KV yi sürekli uyarmanız gerektiğni anladım. Sevmek ayrı şey, bir bebeğin vücuduna o şekilde dokunmaması gerekir. Çok geçmiş olsun. Sağlikocağna gösterin ebe anlar krem yazar en azından
oglumunannesiyim_- Aradım ebe dedi ki çocuk 6 aylık olduğu için bı sıkıntı olmaz ama bidaha olmasin iyi değil dedi dedim zaten bidahasi olmaz bian da yapmış ben görmedim bile kaşla göz arasında bu nedir deyip bir anda davranmış dedim dikkat edin falan dedi
Minel-inannesi oglumunannesiyim_- emziriyorsaniz sutunuzden aşı yerine bi kac damla damlatin. Yada evinizde kantaron yağı varsa azıcık surebilirsiniz ebeye danisarak