Merhaba annelerim. Kızım 15 aylık asla ama oturmuyor. Bebek arabasında oturmayı da sevmiyor sanırım boşuna aldık. Gün içerisinde çok sık ayaklarıma dolanıp kucağıma almamı istiyor ama benimde ayakta durmamı bekliyor bu durum artık ciddi bir şekilde yordu beni. 9.ayda ayakta durmaya başladı 10. Ayda yürüdü o süreçte bile oturmaya çok direniyordu. Benimle aynı durumu yaşayıp sonrasında bebeği oturan var mı? Aşırı yorucu yemek yerken bile oturmuyor bu yüzden tlf açmak zorunda kalıyorum ancak o şekilde 5-10 dk oturuyor