asi6531 4. Ay atağına hoşgeldin bu ay alışkanlık ayı neyi nasıl alıştırırsan öyle kalıyor o yüzden dirençli ol bacım oynamasına izin verme emme saatinde emsin kalksın aç olsa duramaz zaten dirençli ol bağırıp ağlamalara uyku da aynı şekilde aman diyeyim 4. Aya kadar 0 destekle uyuyan bebeğim aman ağlamasın aman uyusun derken 3 destekli uyumaya alıştı ve bırakamıyoruz şuan o yüzden çok dikkat et 1 yaşına kadarki halini 4. Ay belirleyecek