vaveyla__ Bebeğim 5 aylık. Arkadaşımızın yazlığına gidelim diyor eşim. Sorun şu ki benim park beşiğim yok. Bebeğimde sallanarak uyuyor. Orada nasıl uyutacağım? 2 saatte bir uyumak istiyor, denizde olursak uyur mu yoksa bizi perişan mı eder. Evde küveti var öyle duş alıyor orda nasıl banyo yaptırıcam ? Kafamın dağılması için çok istiyorum ama cesaret edemedim
3kedili2bebekli vaveyla__ orda ayakta sallayın uyur, denizde de bebek arabasiyla gezdirin uyur, kucaginizda duş aldirirsiniz hiç bir şey olmaz gidin evde de perişanlık aynı orda da aynı yani gidin gitmedim demezsiniz en azından ben öyle yapıyorum 😂
Ezeliko vaveyla__ cesaret edemeyecek hiçbir şey yok alın yanınıza ufak bir yastık sezlongda evde her yerde ayagınıza atıp sallayın cocugu. Zaten denize giren o ayda bir bebek aksam zorluk cıkarmadan da uyuyacaktır. Kendi evinizde ve düzeninizde olmadıgınız icin bebeginizi eşinizle aranızda yatırmayı tercih edebilirsiniz ben otellerde hep öyle yaptım. Düzen farklı oldugu icin alısmıyor zaten. Hiçbir zorlugu yok, siz keyif almaya bakın 🙏🏻
01012024 vaveyla__ banyo işi en kolayı en kötü kucakta kendinizle yıkarsınız ama beşik sıkıntı olabilir portatif bebek hamakları var temin ederseniz belki kolay olur bebekler seviyor onları genelde bizde yeni geldik sayılır benim oğlum daha büyük ama yinede biraz zorladı dönüşümlü suyu girdik mecburen🤭
Eylul301023 vaveyla__ vakumlu oturaklar var ben onda yıkıyorum oturtup ama yatak için ben her gittiğim yere park yatak götürüyorum yoksa uyumaz eğer uyumazsa yerini yadirgarsa zorluk olur sizede su an nerde uyuyor
vaveyla__ Ezeliko 5.ayda komple sokabilir miyim sadece ayaklarını mı sokmalıyım Doktora sormayı unuttum tekrar gidecektim 🥹
vaveyla__ Eylul301023 beşiğinde sallanarak uyuyor geceleri Gündüz kucağımda sallanarak Orda gece uyanınca nasıl geri uykuya döndüreceğimi bilmiyorum
nzlvlkn vaveyla__ ben gittim sokmadım hiç maalesef doktorum 6 aya kadar kesinlikle sokma dedi bıngıldagi daha yumuşak olduğu için güneş çarpar denizden mikrop alır ve güneşte yanarsa canı acır diye ama herkesin doktoru aynı şeyi demiyor sanırım
Ezeliko vaveyla__ 4. Ayda kafasına kadar havuza 5. Ayda denize komple soktum. Dikkat etmeniz gerejen tek şey kulagına su kaçırmamak 🙏🏻🙏🏻
Themom_ vaveyla__ Gittim çokta rahat ettim. Deniz kenarında bebek arabasında uyudu denizde yeteri kadar yorulduğu için müdahale bile etmedim uykusu icin sallamadım dahi. Kucağınızda yıkarsınız veya ebebekten vakumlu oturak alın evde sizinde işinize yarar ben öyle yıkıyorum 5.5 aylıktan beri.
Eylul301023 vaveyla__ bence bir deneyin kucultebildiginiz kadar küçültün belki sığar yoksa çok zor oluyor bizde her yere malesef yatakla gidiyoruz yoksa hayatta uyumaz zehir olur
Themom_ vaveyla__ bizim ki takılıyordu yani gömülüyordu ama bi sekilde ileri geri yapıyordum mız mızlanırsa
Dogacelik vaveyla__ alışıyorlar ilk gün biraz kötü geçebilir normalden sık uyanma oluyor geceleri. Gündüz farklı yer yorucu oluyor her türlü bayılıveriyorlar. Kucağımda etrafa bakınırken bile uyuyakalıyordu benimki deniz kenarında. Emzikle falan uyur normalde üstelik. Gece serin yere yorganı. İlk gece zor sonrası halloluyor.
nzlvlkn vaveyla__ küveti yanında götür kolaylık arabayla gidiyorsab eğerki ben öyle yaptım bebek arabasiyla ileri geri yaparsın denizde sallanmayi seviyorsa öylede uyur gece uykusu için bişey diyemiyrum sallanmayi seviyor diyorsun ama ben senin yerinde olsam sallanarak uyusa Ana kucağı varsa onuda alırdım o sekilde sallardım katman katmanda yatıyor ya yatay pozisyona alırsan sorun olmaz diye düşünüyorum ama her bebeğin huyu farklıdır yine bir görüş sadece
asennaa Ben 4 aylıkken yaptım o deliliği, iyi ki de yapmışım 😀 kucağımda yıkadım. Denizdeyken pusette uyuduğu olmuştu, gündüzleri pusette sallıyordum dışardayken, yemekteyken vs.
ffulya vaveyla__ uyku işini yanınızda babynest götürerek çözebilşrsiniz dışarda da bebek arabası işinizi görür. Yıkama işini de siz oturun bebeği kucağınıza alın öyle yıkayın