Merhaba arkadaşlar ben gebeliğimde tsh yükselmesi yaşadım ve 9 ay boyunca kontrol altında tutulup ilaç kullandım. Şuan 4 aylık bebeğim var ve tsh aşırı düşmüş ve yapılan tetkikler sonucu hashimato olduğum söylendi. Ama bu geçici bir durum olabilir biraz bekleyip kontrol altında tutucaz deyip ilaç vermediler. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba 🙁