parla19 Kızlar elimde hiç kullanılmamış mağazadan alım büyüyen beşik satıyorum masa haline gelip bazalı yatak oluyor ihtiyaç fazlası olduğu için satıyorum
Fatmadmrr hasibekar merhaba bende de aynı beşikten var ama bebeğim dönerken kenarlara kafasını çarptığı için yatıramıyorum. İçine bariyer önerir misiniz ? resimdeki gibi nevresim takımı yetiyor mu yoksa ince mi gelir acaba ?
hasibekar Fatmadmrr birde örgü kullanıyorum zarar vermiyor çok şükür yumuşak ve puff puf gibi kalın yani