Kızlar yeniden anne olmak istiyorum ama çok sabırsıızım. İlk hamileliğimde de böyleydim bebek istiyorum dediğim ay onunla geçti araştırmalar videolar falan şimdi yine öyleyim . Geçen 3 haftalıkken test yapmıştım silik çizgi çıkmıştı kan değeri 31 çıkmıştı doktor var da diyemem yokta demişti 10 gün sonra gel demişti . Tabi ben durur muyum 2 güne bir gitmiştim. Her şu tarihte gel dediğinden erken gidiyordum. Yine çok heyecanlıyım test almıyorum bugün adetimin 15. Günü haftaya test yapmamak için zor duruyorum 😂 test almayacağım en azından tam 30 gün sonra test yapmak istiyorum çizgi azda olsa belli olsun varsa diye. Çünkü geçen hamileliğimde çizgi var mı yok mu anlamıyorduk yani 😄 var mı benim gibi sabırsız anneler