ElifMinel Kizlar aylardir elimizde bu sekilde su topluyor patliyor ve yara oluyor asiri kasiniyor atesi yok ama geceleri ozellikle uyutmuyor kasinmadan doktora goturduk el ayak ve uyuz diye farkli seyler dediler uyuz tedavisi yaptik bir ay ama uc gun sönüyor sonra tekrar cikiyor basina gelen varmi ya arrik ne yapacagimi şaşırdım
Dogacelik ElifMinel bence kan tahlili yaptırın vitamin eksikliği yapabiliyor. Bir de paketli gıda yiyorsa kesin bir süre. Özellikle algida dondurma ne zaman yese benim kızımda da anlamsız şeyler çıkıyor. Kışın olmayıp yazın olunca anlamıştım dondurmadan olduğunu.
tugcecet ElifMinel aylar sürüyorsa onu bilemiyorum orayı okumamıştım pardon kan tahlili yaptırın isterseniz
Mukaddes_5 ElifMinel uyuza cok benziyor baska yerlerinde varmi koltuk alti karin ve sirt bolgesine baktinizmi
ElifMinel Dogacelik paketli gida veya dondurma asla vermiyorum belki alerjik durum duye zaman zaman herseyi denedim sut urunlerini bakliyati baharati mamasini ama yok neyi kisarsam kisayim gecmedi kan tahlili doktorlar gerek gormeden el ayak yada uyuz deyip gonderdi
Melosing Egzamaya benziyor sanki cildiyeye götürdünüz mü acaba? Diğer branşlar ciltle ilgili çok bilgi sahibi olmuyorlar çünkü
ElifMinel Melosing cildiyeyede cocuk doktorunada goturdum hepsi uyuz yada el ayak deyip gönderdi ama biz 8aydir bu sekildeyiz
ElifMinel Poly-ana ama el ayak bukadar kasinirmi doktor alerji surubundan baska birsey yazmiyor el ayak icin cozum nedir