Merhabalar, kuzum 5 aylık 3 haftadır hırıltısı var burnunu temizliyorum. Arada hırıltı duyuluyor bezende duyulmuyor. Bir kaç gündür uykuya geçerken inliyor ve uykuda bazen hızlı hızlı nefes alıyor rüya görür gibi. Öksürük çok nadir tükürüğü boğazına kaçıyor gibi. Hastaneye gitme imkanım olamıyor ne yazık ki. Evde nebülizatörle serum fizyolojik veriyorum. Ventolin şurup var onu versem mi bilemedim. Süt ürünleri alerjisi de var neden olduğunu bir türlü çözemedim yaşayan var mı?