Merhaba Şanlıurfa da olan annelerim.Normal doğum yapacağım ve bir türlü karar veremedim.Eyyübbiye devlet hastanesi iyi diyorlar normal doğum açısından.Özel olarak da şanmedde Orhan balçık, nev hospital Sinan karakeçili ve metrolife tuna akçal ı çok övüyorlar yardımcı olur musunuz lütfen