alyacimm benim kızımında 9 yada 10 aylıktı sanırım alerjisi cıktıı ben badem ve fındık vermıstım kek içinde ondandır dedım kestim bdaha vermedım geçmedi doktora gittik yumurtadan olabilir dendi kestim yine geçmeyince süt ürünlerinden oldugu anlaşıldı ama bizim kol içlerinde sırtında omuzunda ve ayak üstünde kızarıklıklar oldu sonra krem versi doktor ama hazır degıldı yazdı eczacı hazırladı verdi bize cok iyi bi kremdi sürünce hemen söndürüyodu kızarıklığı ama arada kaçamak olunca cıkıyodu yine 2 yasına kadar geçer dedi 1,5 yasına gelmeden cok şükür geçti bizimkisi ama kuruluk var cildinde krem kullanıyorz ona