birprensesanesi Kötü bir şey olduğunu sanmıyorum içinizi ferah tutun😊 Ast zaten çocuklarda daha yüksek oluyor. Yakın zamanda enfeksiyon geçirdiyse de, ilaç kullandıysanız da yükselebiliyor. Diğeri zaten aşı olduğu için pozitif çıkıyor o olması gereken değer. Doktorunuz zaten net anlatır ben sadece içiniz rahat olsun🥰