Rujbinmayda 3 aylık Oğlum var arkadaşlar. Uyku zamanı gelince başlıyo ağlamaya uykusunu bulamıyo çok uykusu var ama ağlamaktan uyumuyo en son uyuyo artık nedir bu böyle :(