balmom59 Kızlar herkes atak uyku postu açmış Benimki de şu an aynı galiba bugün bebeklerin atak günü Hadi hep beraber oturup Ağlayalım🥲
aycanilgun balmom59 bebeler evrene toplu mesaj göndermiş belli 🤣🤣 gerçi benimki üst dişleri çıkardığı için huzursuz ama olsun 😅
balmom59 zkusagianne hep öyle olur zaten kıyamet kopsa uyanmazlar anne başını yatağa Koysun uyanırlar🥲
nazlierva balmom59 üç ay atağı yaşıyoruz sebepsiz ağlıyor gözyaşı bile akmıyor 🥹 hayır gündüz zaten uyumuyor gece de yeni doğan gibi sürekli meme ve temas istiyor. Çok yoruldum dün ağlamaktan Allah yardımcımız olsun
balmom59 nazlierva Vallahi atak mı gaz mı diş mi ben artık çözemiyorum bitmiyor derdi Âmin âmin âmin🙏🏻😭😭😭
Minmini balmom59 ay bizimki dündü mahvolduk gerçekten uyumamak mı dersin yememek mi dersin ağlama krizleri mi dersinnn
aycanilgun balmom59 alt dişleri geldi 2 tane, üsttekinin de bir tanesi patlamış çıkmaya çalışıyor Allah yardımcımız olsun bacım
balmom59 crybaby bizim formumuz gibi onlarında mı formu var yoksa haberleşiyorlar gizli gizli Bu hafta analarımızın emdiği sütü burunlarından getirme haftası🤣🤣
bikahveicelimmi balmom59 valla ben az önce çok kötü bi anneyim diye ağlıyodum çünkğ uyumucam diye inatlaşan bebeğime öfkelendim ama yani gözü kapanıyor uykudan açcam diye uğraşıyor ayaklarıyla ittiriyor kendini çıldırdım bugün bi acayip bi gün oluyor bizde de
balmom59 bikahveicelimmi aha vallaha bak kaç kişi olduk kesin bu bebetolar örgüt😅😅 Bacım sakin ol bende gerçi bazen öyle krize giriyorum ağlıyorum ama geçici süreçler işte Gözünden uyku akıyor ama banamısın demiyor çocuk ne yapacan🤷🏻♀️🤷🏻♀️