Oğlum 2 yaşında, olacak net 10 kelimesi var, onlarda anne baba dede vb.
Gel, git, al, ver bunların hiçbirini söylemiyor.
1 haftadır her şeyi parmağıyla gösterip, Anne bu ne? diye soruyor cevap almadan susmuyor 😅 Gördüğü her şeyi soruyor 😁 aynı durumu yaşayan var mı?