nursile Lansinoh nun elektrikli göğüs pompasını kullanıyordum ancak bozuldu hiç çekmiyor Manuel pompa almayı düşünüyorum ne önerirsiniz
limonzeytinmom nursile Manuel cok el yoruyor ben kullanmadım elektririkliye gectim. El değil daha dogrusu parmak yoruyor
esmaerdemir nursile Hepsiburada bebebao marka eller serbest pompa al bn dört aydır sapım yapıyorum mastit yapmadı hiç
Bebegimm1 nursile manuel iyi değil onunla uğraşmaktansa elle sağmak daha iyi boşuna para vermeyin derim