Kızım gündüzleri hiç uyumuyor direniyor gaz sıkıntımız vardı ilk doğduğunda o geçti ama bu sefer uykuya direnmeler başladı max 5 dakika hemen uyanıyor bu durumu yaşayan annelerim fikir verirmisiniz ilk çoçuğum olunca tecrübesizim fikirlerinize ihtiyacım var bazen kendimi yetemiyorum sanıyorum ayrı bi konu daha danışmak istiyorum sezeryan olduğu için meme tutmadı çok zorladık ve mama ile besleniyor herkes su ver diyor ama nerde görsem okusam mamaya katılan su değeri yeterli yazıyor vermelimiyim vermemelimiyim uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin