Emelss- Bebeğim 16 günlük. Sancısı var. BioGaia kullanılır mı? Herhangi bir yan etkisi, zararı var mı?
Omerasaf38 Emelss- bize daha çok gaz yaptı canım ama genelde herkes memnun kalmıştı bende burda ki yorumlara göre almıştım
AmineGlce Emelss- 15 günlükken kullanmaya başladık şimdi 3 aylık olduk hala onu kullanıyorum çok memnunum hergün düzenli olarak kullanman gerek. Bi zararı yok korkma. Sadece biraz pahalı o kadar😂
elvinmasal Emelss- biogeia sezeryan doğum yapan annelerde doğumda bir bakteri geçmediği için bebek alsın diye kullanılır yani bir nevi probiyatik
Mom44 Emelss- ben çok memnumdum ablamda aynı şekilde 3 aya kadar kullandım gayet iyiydi gaz problemimizi çözüyordu👍
Ezgi63 Biogai uzun süre kullanmak gerekiyormuş bağırsakları da düzenliyormuş . Ben faydasını görmedim açıkçası .
Emelss- AmineGlce evet ya baya pahalıymış😂kulandım şimdi umarım rahatlar her süt sonrası gaz problemi çok oluyor ne yaptıysam geçmedi
elvinmasal Emelss- bak kullandığım gaz damlalarını yazıyım sana Biogeia (buzdolabında muhafaza et ),sad simplex,nurse harveys,zinco çözümü de Metsil de bulduk
Emelss- elvinmasal çok teşekkür ederim:) ilk bebeğim bir şey yapamadığımı elimden bir şey gelmiyor diye diye harap ettim kendimi🤦🏻♀️
Baldanboreksutlucorek Emelss- ilaç değil probiyotiktir kullanabilirsiniz günlük beş damla ben doğduğundan 8 aylık olana kadar kullandım
SukranUras Emelss- biz 1 aylıkken başlayıp 1 şişe kullanmıştıl. Kabızlık için kullanmıştık faydasını da gördük açıkçası. Bitkisel ve prebiyotik içeriği. Bakşa hiçbi katlı maddesi yol. Net bi bilgim yok ama yan etkisi ve zararı olacağını hiç sanmıyorum.