Bebeğim günde iki uyku yapıyor sabah 10:30 gibi ve öğle 15:30 civarı gece uykusuna geçiremiyorum ama saat 10 11 anca uyuyor. Omuzda uyumaya alıştı. Daha doğrusu kucakta ve kıpır kıpır. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyor. Yatakta uyutmaya nasıl alıştırabilirim sizce? Çok yoruluyorum.