10 gün oldu hala daha ilk gün gibi yoğun kan geliyor artık bıktımm belimde ve alt karnımdada ağrı var adet ağrısı hapın bitmesine az kaldı eğer daha da kanama durmazsa bırakıcam hapı 6.ayda yasmin başlarım gebelikten önce kullandım çok memnundum hiçtw böyle kanama yaşamadım ya bu ne böyle bitmiyor biticek gibide durmuyor sizde oldumu böyle ? Ne zaman bitti?