Daha dün gibi aklımda onu kucağıma aldığım ilk an. Kokusunu içime çekişim, pamuk bedenine sarılışım, hemşireler üstünü giydirip hazırlarken gözümü bir an bile ondan ayırmayışım. Kucağıma alıp doğum salonundan yürüyerek çıkışım. Onca acıyı bir anda unutturmuştu bana.
Gözlerimin önünde büyüdü. Elleriyle yemek yemeye çalıştı, döküp saçtı üstünü kirletti, sağından soluna zor dönerdi, emeklemeyi geri geri yaptı, koltukların kenarından tutunup kalktı düşe kalka yürümeyi öğrendi.
Şimdi 2 yaşında… İki sene önce tam da bugün bu saatlerde kucağımdaydı. Dolu dolu geçen iki yıl…
Şimdi büyüdün gülüyorsun, koşup oynuyorsun, konuşuyorsun, sorular soruyorsun..
İyi ki doğdun cankuşum ❤️ iyi ki bizi seçtin anne baba olarak ❤️ seni çok çok çok seviyorum 🥰